БЛОГ ЗА ДЕЦУ И ОНЕ КОЈИ СУ САЧУВАЛИ ДЕТЕ У СЕБИ - ПОВЕЗАН СА БЛОГОМ ,,ДЕТЕ ЈЕ ЧОВЕК У ОДЕЛУ ДЕТЕТА'' ДУШАН РАДОВИЋ
Странице
субота, 5. април 2014.
петак, 4. април 2014.
*Nastavna jedinica: IKT: Lisica i roda - Narodna priča ( basna )
Razred: II
Uciteljica: Albina Simić
Uciteljica: Albina Simić
Nastavna jedinica: IKT: Lisica i roda - Narodna priča ( basna )
Tip časa: obrada
Nastavni oblici rada: frontalni, individualni, grupni
Nastavne metode rada: metoda razgovora, metoda demonstracije, metoda
samostalnog
rada, metoda rada na tekstu
Nastavna sredstva i pomagala: osnovna, krede u boji,slike,aplikacije,
nastavni listići, koverte,
maske, nastavni plakat
Korelacija sa drugim predmetima: matematika, moja okolina, muzička
kultura
Cilj i zadaci časa:
Obrazovni:
razumijevanje i doživljavanje književno-umjetničkog teksta
uočavanje toka radnje, uočavanje glavnih događaja u tekstu, mjesto i
vrijeme radnje
uočavanje glavnih likova i njihovih osobina, izgleda
zapažanje sličnosti i razlika i uzročno-posljedničnih odnosa među
likovima i događajima
bogaćenje rječnika
analiziranje i generaliziranje osobina likova, upoređivanje sa ljudskim
osobinama
uočavanje i razumijevanje pouke koju basna nosi
Odgojni:
izražavanje doživljaja, emotivnih reakcija na basnu
razvijanje urednosti i tačnosti, upornosti, razvijanje radnih navika
njegovanje osjetljivosti za ljepotu, razvijanje pozitivnih osobina
ličnosti
razvijanje samostalnosti u radu, ali i smisla za zajedništvo i
saradnju,
rad u grupi
razvijanje ljubavi prema životinjama
Funkcionalni:
razvijanje mašte i radoznalosti
razvijanje sposobnosti za promatranje, opažanje, kreativno i apstraktno
mišljenje
razvijanje percepcije, logičkog mišljenja i rasuđivanja
razvijanje sposobnosti analize, sinteze
Prosvjetno-pedagoški zavod Kantona Sarajevo
четвртак, 3. април 2014.
Пријавите се на:
Постови (Atom)